Wervingspakketten van Auxilios : de meest hedendaagse link met de arbeidsmarkt.
Communicatie naar de arbeidsmarkt heeft gedurende de laatste decennia, en zeker de laatste jaren, een sterke evolutie meegemaakt. Vooral de grote verscheidenheid aan middelen valt nu op. Bepaalde communicatiemiddelen wonnen aan belang, terwijl andere wat op de achtergrond kwamen, maar geen enkel kanaal werd volledig vaarwel gezegd. Zo is er het blijvende, groeiende belang van sociale media, maar ook alle methodes van vroeger, zoals de advertentie in de krant, zijn blijven bestaan. Meer nog, de beste resultaten worden geboekt bij het inzetten van verschillende media in een campagnevorm zodat de boodschap sterker overkomt.
De beste resultaten worden geboekt bij het inzetten van verschillende media in een campagnevorm.
De juiste mix vinden is aartsmoeilijk geworden en dat is nu
precies waar Auxilios op inzet. Het is specialistenwerk om de budgetten
die hiervoor nodig zijn zo efficiënt mogelijk in te zetten en deze toch onder
controle te houden.
Om hierop een eenvoudig antwoord te bieden, presenteert Auxilios: de wervingspakketten!
Het principe is eigenlijk heel eenvoudig. We stellen naar gelang de functie en de doelgroep een aantal communicatiemiddelen voor en komen zo tot een pakket op maat voor jouw bedrijf.
Er bestaan twee vormen van communicatie, namelijk de passieve en de actieve communicatiemiddelen. Bij de passieve middelen moet de potentiële kandidaat zelf reageren op een vacature zoals bij print- of online-advertenties of een publicatie op de eigen website. Bij de actieve communicatiemiddelen daarentegen worden de mogelijke kandidaten persoonlijk benaderd. Dit gebeurt dan via een bel- en/of mailactie. De gecontacteerde kandidaten zijn vooraf reeds grondig geselecteerd zodat je heel gericht kan communiceren met enkel mensen die in aanmerking komen voor de job.
De combinatie van passieve en actieve communicatiemiddelen zorgt voor een synergie die leidt tot meer bruikbare contacten.
In de wervingspakketten van Auxilios kun je telkens beide communicatiemiddelen combineren en zorgt een juiste mix voor een synergie die leidt tot meer bruikbare contacten. De combinatie heeft met andere woorden een versterkend effect met een grotere overtuigingskracht tot gevolg.
Hoe gaan we tewerk?
Op onze website kun je jouw pakket samenstellen in onze nieuwe webshop. We laten jou hier volledig de keuze: ofwel ga je zelf aan de slag, ofwel staan we je graag bij met advies!
De prijs is transparant en bepaal je helemaal zelf!
Projectmanagement vormt in elk geval de basis van onze samenwerking (verplicht bij elke nieuwe vacature). Daarnaast kun je kiezen tussen de verschillende mogelijkheden. We raden zeker de mailactie en de belacties aan omdat deze gebaseerd zijn op de bestanden van Auxilios die uniek zijn en door de jaren heen voortdurend uitgebreid werden. Telkens je klikt op een keuzemogelijkheid, kan je nog een aantal specificaties aanduiden zoals het aantal mensen dat moet gecontacteerd worden. Voor de rest is de werking volledig met een vertrouwde webshop te vergelijken.
Bij ieder wervingspakket wordt een projectmanager aangesteld die jouw contactpersoon is doorheen het volledige proces. Gezien elke reactie op de wervingsacties bezorgd worden, is een continue communicatie noodzakelijk.
Twijfel je over de invulling van je pakket? Kies dan voor één van onze voorbeeldpakketten of contacteer ons en we helpen je graag.
Voor tips over de verschillende keuzemogelijkheden verwijzen we ook naar de site.
Zoals je ziet, biedt een wervingspakket enorm veel mogelijkheden. Door de kracht van de combinatie van verschillende tools zal jouw vacature sneller ingevuld worden. En voor de prijs moet je het niet laten want die bepaal je volledig zelf!
Dirk Vandemaele